Toggle Nav

Klachten

Bezig met laden...

Dagelijks werken we keihard om je drukwerk perfect bij je te bezorgen. Drukwerk is volgens ons het mooiste product dat er is, alleen is het ook erg bewerkelijk en kwetsbaar. In dit proces moet alles tussen mensen, machines en koeriersbedrijven perfect op elkaar worden afgestemd. Daarom zijn we altijd bezig om dit te verbeteren zodat we het morgen alweer een stapje beter doen. We vertellen je graag in alle eerlijkheid hoe we omgaan met klachten en op welke manier we dit met je oplossen. We kunnen je namelijk niet beloven dat we nooit een foutje maken, wel dat we het altijd netjes met je proberen op te lossen. En daar hebben we ook jouw hulp bij nodig.

Er zijn een paar verschillende soorten klachten. We leggen per type klacht even uit hoe we hiermee omgaan:

  • Fout in het drukwerk: Kleuren niet goed, niet netjes gesneden, niet goed afgewerkt, beschadigd geleverd, afwerking vergeten. Stuur ons een mailtje met duidelijke foto’s waarop de klacht goed te zien is. Geef ook even je bestelnummer aan zodat we weten bij welke bestelling dit hoort en hoeveel exemplaren hierdoor niet bruikbaar zijn. Wees zo uitgebreid mogelijk zodat we de klacht snel kunnen oplossen. Dit doen we – als de fout aan onze kant ligt – door de verkeerde exemplaren opnieuw voor je te drukken met extra zorg en prioriteit. Het kan zijn dat we vragen om de foutieve exemplaren terug te sturen om de klacht goed te beoordelen. Hiervoor krijg je van ons in dat geval pakketlabels zodat je het gratis retour kan sturen. Het is belangrijk dat je het drukwerk niet gebruikt als je niet tevreden bent. Als het drukwerk gebruikt is of wordt dan kunnen we namelijk ook niks voor je oplossen en/of compenseren.
  • Vertraging bij de transporteur: Pakketje verkeerd gesorteerd, niet op tijd ingescand, door drukte niet op tijd geleverd. Onze pakketten worden afgeleverd door pakketdiensten zoals DHL. Hier hebben we helaas geen invloed op. Als je pakketje hierdoor vertraging oploopt dan nemen we graag even contact met DHL op om te zorgen dat je pakketje alsnog zo snel mogelijk bij je aankomt.
  • Vertraging in onze productie: Door storingen, calamiteiten, afkeuren bij controle of extreme drukte is je pakketje niet op tijd verzonden vanuit ons. We streven ernaar om alle pakketjes op tijd te versturen. Helaas kan het door omstandigheden gebeuren dat je pakketje niet op tijd wordt verstuurd. Elke ochtend controleren we of alle pakketten de avond ervoor de deur uit zijn gegaan. Als dit niet zo is dan laten we dit altijd even netjes weten. We proberen het dan alsnog zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

Natuurlijk is elke klacht uniek. Daarom kijken we hier ook persoonlijk naar. Zodat het in de toekomst niet nog een keer gebeurt en zodat jij alsnog snel je drukwerk in huis hebt.

Levertijd en vervolgschade

We communiceren altijd een verwachte leverdatum. We doen er alles aan om deze datum ook na te komen. Maar we kunnen dit nooit 100% garanderen omdat we dit niet in eigen hand hebben. We zullen dan ook doen wat we kunnen om je klacht op te lossen maar we zijn nooit verantwoordelijk voor eventuele vervolgschade.

Terug naar klantenservice