Inloggen

Nieuw bij PeterPrint?
Account aanmaken

Waarom ontvang ik soms meer dan ik besteld heb?

We drukken al het drukwerk op grote drukvellen, en snijden deze vervolgens naar het gewenste formaat. Als het vel niet helemaal vol is, drukken we vaak bepaalde ontwerpen extra, omdat we het papier anders weg moeten gooien. Dat vinden wij zonde, en daarom drukken we liever wat extra! Heb je te veel exemplaren ontvangen? Dan krijg je die van ons. Het scheelt ons afval, bespaart op het milieu en hopelijk maken we jou er blij mee! 

Ben je hiermee geholpen?
Gerelateerde vragen
Leveren jullie de pakketten in december ook binnen één dag af?

December is de drukste maand van het jaar voor de meeste bedrijven. Onze drukpersen draaien op volle toeren en we...

Toon alle informatie
Met welk transportbedrijf wordt mijn pakket bezorgd?

We versturen de pakketjes met DHL.

Toon alle informatie
Kan mijn pakket ook op zaterdag geleverd worden?

We leveren alleen op werkdagen. Heel soms wordt een pakket ook op zaterdag geleverd, als het transportbedrijf je...

Toon alle informatie
Kan ik mijn drukwerk bij jullie ophalen?

Je kan je pakket helaas niet bij ons ophalen. Natuurlijk verzenden we het gratis voor je!

Toon alle informatie
Wat betekent een ochtendlevering?

Een ochtendlevering zorgt ervoor dat je pakketje op de leverdag 's ochtends geleverd wordt in plaats van gedurende...

Toon alle informatie
Hoe laat wordt mijn pakket geleverd?

Een standaardlevering wordt tussen 8 en 18 uur geleverd. Een ochtendlevering wordt tussen 8 en 11 uur 's ochtends...

Toon alle informatie
Wordt mijn pakket neutraal verzonden?

Je kan bij het afrekenen kiezen of je PeterPrint als afzender op het pakket wil hebben of dat je het liever neutraal...

Toon alle informatie
Wat kost de verzending?

De verzending is gratis! Als je kiest voor een ochtendlevering, dan kost dit €10,- extra. Dit zorgt ervoor dat je...

Toon alle informatie
Krijg ik een Track en trace van mijn pakket?

Je krijgt automatisch een Track en trace link via de mail, waarmee je het pakketje kunt volgen. Deze vind je ook...

Toon alle informatie
Kunnen jullie mijn bestelling op meerdere adressen afleveren?

Helaas kunnen we je bestelling alleen in één keer versturen. Als je het op meerdere adressen wil laten afleveren...

Toon alle informatie
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als het pakket wordt aangeboden?

De bezorger zal het pakketje waarschijnlijk meenemen om het een dag later opnieuw te proberen. Soms zal DHL je...

Toon alle informatie
Mijn pakket is beschadigd, wat kan ik doen?

Excuses! Helaas kan het soms gebeuren dat er tijdens de levering iets misgaat met je pakketje. Als jouw drukwerk...

Toon alle informatie
De Track en trace geeft de melding 'Zending niet gevonden'. Wat betekent dit?

Geeft de Track and trace van DHL aan dat je zending niet gevonden is? Kijk dan even in je PeterPrint account bij je...

Toon alle informatie
Kan het pakket ook bij de buren afgeleverd worden?

We leveren meestal niet bij de buren. Vooral in grote steden kan dit voor problemen zorgen, omdat buren elkaar vaak...

Toon alle informatie
Volgens de Track en trace moet ik het pakket afhalen op het sorteercentrum?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een keer niet thuis bent. Mocht dit een aantal keren achter elkaar gebeuren, dan...

Toon alle informatie
Mijn bestelling heeft de status 'Verzonden'. Wat betekent dit?

Dit betekent dat we je pakket hebben aangeboden bij de bezorger, meestal DHL. Als het goed is heb je daar per e-mail...

Toon alle informatie
Wat is het gewicht van mijn drukwerk?

Ben je benieuwd naar het gewicht van je drukwerk? We hebben daar een handig rekentooltje voor gemaakt, zodat je heel...

Toon alle informatie
Leveren jullie ook naar Duitsland?

Ja, we leveren ook naar Duitsland. Let wel op dat de levering naar Duitsland langer kan duren dan een levering naar...

Toon alle informatie